רופא נשים פרטי

יש המון סיבות, שאמורות לגרום למין הנשי לפקוד את המרפאה של רופא הנשים. אף אישה לא תלך בשל גחמה של רגע לבקר את הגניקולוג שלה. בדרך כלל, יש סיבה מוצדקת שמסתתרת מאחורי ביקור שכזה. סיבה כמו למשל – לבחון את מצב בריאותן הנשי, כמו גם לוודא כי מערכת הרבייה שלהן תקינה, ואין לא סובלות מכל בעיה ספציפית. רופא הנשים מונע מן היעד שלו לעזור למטופלות שלו במנעד רב של תרחישים בעייתיים, כמו לדוגמה – תסמינים של גיל המעבר, הווסת החודשית, מהלך הלידה, חוסר פוריות, תהליך ההיריון, זיהומים אשר מועברים באמצעות מגע מיני, כל מיני הפרעות בתחום ההורמונים, וכיוצא בזאת.

מעבר לרצון לשמור על הבריאות שלכן, אתן צריכות ליידע את רופא הנשים במידה והנכן סובלות מדימום קיצוני מאזור הרחם שלכן, או שאתן חשות בכאבים באזור הנרתיק, האגן או הפות. אל לכן להיוותר בבעיה בריאותית, מבלי שתדאגנה לקבל את הטיפול המתאים, וזאת משום שמטבע הדברים הבעיה עשויה להסב לכדי נזק יותר גדול לגוף שלכן, וזאת הסיבה שכדאי לכן להיוועץ עם הגניקולוג שלכן כבר בתחילת קיומה של בעיה כל שהיא, על מנת שרופא הנשים יקדים לאבחן את מקור הבעיה. וכמובן לטפל בה בהקדם. המון נשים, ונחזור למושא המאמר הזה, בוחרות להגיע אל רופא נשים פרטי, שממש שונה בתכלית השינוי מהשירות של רופא הנשים בקופת החולים. וכדי להבין למה בדיוק, תצטרכו להמשיך ולקרוא עד סוף המאמר…

האם רופא נשים פרטי יספק לכן שירות מעבר לשעות הקבלה הקונבנציונליות?

בעוד רופא נשים מסורתי מקפיד על שעות עבודה שגרתיות, שהן בין השעה תשע בבוקר לבין השעה חמש אחרי הצהריים, לא לכל הנשים מסתדר להגיע דווקא בשעות האלה, במיוחד נשים שמגדלות תינוקות, או נשים שעובדות במשך השעות הללו, ולא יכולות לקחת מראש כמה שעות חופש, עם ניקח בחשבון את זמני הנסיעה למרפאה של רופא הנשים, העמידה בפקקים, חיפוש מתמיד ונואש אחרי מקום החנייה, המתנה בתור, זמן הטיפול, וחזרה לעבודה. מאידך, השירותים של רופא נשים פרטי נראים אחרת לגמרי. המרפאות של הרופאים הפרטיים זמינים לנשים בשעות קבלה שאינן קונבנציונליות, כלל וכלל. כמו למשל – רופא הנשים הפרטי זמין בשבילכן אף בשעות הערב המאוחרות, והן בסופי שבוע, מה שיאפשר לכן ליהנות משעות קבלה גמישות רבות יותר בביקור אצלו. אתן יכולות לתזמן את הביקור אצל רופא הנשים הפרטי לפי הזמן הפנוי שלכן, מה שלא מחייב אתכן להשלים שעות נוספות, או לעבוד מסביב לשעון, כי הקדשתן קצת זמן איכות לעצמן, אשר מחויב המציאות, בייחוד במידה ומדובר בקיומה של בעיה אקוטית.

האם ההמתנה לקבלת שירות של רופא נשים פרטי פחותה מההמתנה לרופא נשים מסורתי?

ניתן לומר כי זמן ההמתנה לקבל שירותי מידי רופא נשים פרטי פחות באופן מובהק מזמן ההמתנה לרופא נשים מסורתי, שעובד במסגרת של קופת חולים. בעוד אתן מודאגות מקיומה של בעיה בריאותית מסוימת, זה ממש לא אופטימלי להמתין זמן ניכר, לפעמים של כמה שבועות אפילו, לתור אצל רופא הנשים. כאשר תזדקקו להפניה מרופא המשפחה שלכם או מהרופא בבית חולים, לפני הביקור אצל רופא הנשים של קופת החולים, תהיו בטוחות שתצטרכו להמתין זמן רב, יש שיאמרו זמן רב מדי, לקבלת תור. כי זה תלוי בזמנים הפנויים של רופא הנשים, אשר עמוס בפניות של הנשים. בניגוד לכך, פנייה לרופא הנשים הפרטי מאפשרת לכן להגיע למומחה מוסמך ברפואת הנשים הפרטית מתי שנוח לכן, ובסיכומו של יום, מדובר על קיצור זמן ההמתנה באופן קיצוני לתור העתידי שלכן. הדבר מאוד אפקטיבי בשביל נשים שחייבות מיד תור, ואין כל סיכוי שהן יסכימו לחכות כה הרבה זמן עד התור המיוחל.

האם רופא נשים פרטי יספק לכם ייעוץ אינטנסיבי וממושך יותר?

במרבית המצבים, רופא הנשים בקופת החולים "נהנה" מרשימת המתנה ארוכה כאורך הגלות של מטופלות, מה שלפעמים מונע מכן לדבר בפרוטרוט ובאופן יסודי על כל הבעיות הנשיות שלכן. עם הגבלת אורך הטיפול לציר זמן של בין עשר דקות לבין חמש עשרה דקות בלבד, לפעמים ממש קשה לתרגם למלים את הדאגות הבריאותיות שלכן וכל טיפול פוטנציאלי במפגש אחד, שתחום בזמן שאין בו כל היגיון. לעומת זאת, במפגש עם רופא נשים פרטי אתן נהנות מיותר זמן איכות עם הגינקולוג שלכן, מה שיאפשר לכם בהכרח לדון לעומק בבעיות הרות הגורל שלכן, נכון לאותה נקודת זמן. הזמנת תור לרופא נשים פרטי תאפשר לכם לפרט כל מחשבה וחשש שלכן, ולעבור כל בדיקה שנדרשת, וכן לעבור אבחון, בהתאם לבעיה הרפואית הספציפית שאתן מתלוננות עליה. רופא הנשים הפרטי לרוב הרבה יותר סובלני. הוא ידון אתכן על כל היתכנות טיפולית שהכי מתאימה לבעיה שלכן, ויידע אתכן באחוז ההצלחה שלהן, תופעות לוואי, זמן ההבראה, או סיבוכים פוטנציאליים, וכיוצא בכך. אל תקלו ראש בנחיצות של טיפול זה, לפעמים עדיף לשלם עוד כמה שקלים, אבל לקבל טיפול יותר אינטנסיבי, עם יחסי אנוש, ארוך, בזמן המתאים, ושנעשה מתוך השיקולים הנכונים, שחף מכל לחץ של מאות מטופלות שממתינות בתור, ממרום הניסיון המקצועי של רופא הנשים הפרטי.

האם באפשרותכם לבחור רופא נשים פרטי באופן חופשי?

באם תבחרו ללכת לרופא נשים מקופת החולים שלכם, יש להניח, שלא ייפול בזכותכן לבחור את רופא הנשים שלכן. על פניו זה לא חייב להיות שלילי יותר מדי, אך שמא לא כל אישה תרגיש בנוח עם החלטה שרירותית שכזאת. אבל באם תבחרו ללכת אל רופא נשים פרטי, תוכלו להזמין תור עם רופא נשים מנוסה ומקצועי, ששמעתם עליו ביקורות וחוות דעת טובות, ואתן מרגישות בנוח עמו. תקבלו את הטיפול מידיו של רופא נשים בכיר, מנוסה עם הרבה שנות ותק, עם ידע רב בתחום רפואת הנשים, וכיוצא בזאת. וכמובן, שתיהנו מטיפול איכותי וממוקד מטרה, ואביזרי עזר עם מיטב הטכנולוגיה.

מה היה לנו עד כה:
שתפו את המאמר!
שיתוף ב facebook
שתפו עם פייסבוק!
שיתוף ב twitter
שתפו עם טוויטר!
שיתוף ב whatsapp
שתפו עם ווצאפ!